TABANCA MODELLEME
1 sayfadaki 1 sayfası
TABANCA MODELLEME
BÖLÜM 1:SİLAHIN KABZASINI MODELLEME.
Önce,aşağıdaki resmi bilgisayarınıza kaydedin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT görüş penceresindeyken VIEWPORT BACKGROUND a gidin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
FILES düğmesine basın
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silah resmini açın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ayarlar aşağıdaki gibi olmalı:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT yazan yerde Mouse a sağ tıklayın ve SMOOT+HIGLIGHTS seçeneğini seçin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aynı işlemi tekrarlayın ve bu kez EDGED FACES seçeneğini seçin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT görüş penceres,nde,aşağıdaki ayarlarla bir BOX yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Klavyenizin M tuşuna basın. Aşağıdaki ayarlarla bir materyal yaratın.Materyali BOX a uygulayın.(
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT görüş penceresinde aşağıdaki görüntüyü elde etmiş olmalısınız.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Boxı biraz ölçeklendirdim:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
BOX seçiliyken Mouse a sağ tıklayın ve CONVERT TO>Convert to editable poly:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu andan itibaren her adımı dikkatlice takip etmelisiniz..VERTEX alt-obje moduna gidin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kırmızı halka içindeki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Önce,aşağıdaki resmi bilgisayarınıza kaydedin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT görüş penceresindeyken VIEWPORT BACKGROUND a gidin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
FILES düğmesine basın
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silah resmini açın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ayarlar aşağıdaki gibi olmalı:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT yazan yerde Mouse a sağ tıklayın ve SMOOT+HIGLIGHTS seçeneğini seçin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aynı işlemi tekrarlayın ve bu kez EDGED FACES seçeneğini seçin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT görüş penceres,nde,aşağıdaki ayarlarla bir BOX yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Klavyenizin M tuşuna basın. Aşağıdaki ayarlarla bir materyal yaratın.Materyali BOX a uygulayın.(
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
LEFT görüş penceresinde aşağıdaki görüntüyü elde etmiş olmalısınız.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Boxı biraz ölçeklendirdim:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
BOX seçiliyken Mouse a sağ tıklayın ve CONVERT TO>Convert to editable poly:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu andan itibaren her adımı dikkatlice takip etmelisiniz..VERTEX alt-obje moduna gidin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kırmızı halka içindeki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Aşağıdaki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ve aşağıda işaretlenen vertexleri aşağıdaki gibi konumlandırın.Sanırım ne yapmaya çalıştığımızı anladınız.Objemizin vertexlerini resimle eşleştirmeye çalışıyoruz
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu vertexleri de aşağıdaki gibi konumlandırın.:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu vertexleri de aşağıdaki gibi konumlandırın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Polygon alt-obje menüsüne gidin.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki polygonları seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki değerle extrude edin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yeni polygonlarla beraber yeni vertexler de oluşturmuş oldunuz.Yeni vertexleri aşağıdaki gibi konumlandırın.:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu vertexi biraz MOVE ettim:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi şu polygonları seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ve aşağıda işaretlenen vertexleri aşağıdaki gibi konumlandırın.Sanırım ne yapmaya çalıştığımızı anladınız.Objemizin vertexlerini resimle eşleştirmeye çalışıyoruz
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki vertexi seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu vertexleri de aşağıdaki gibi konumlandırın.:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu vertexleri de aşağıdaki gibi konumlandırın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Polygon alt-obje menüsüne gidin.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki polygonları seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki değerle extrude edin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yeni polygonlarla beraber yeni vertexler de oluşturmuş oldunuz.Yeni vertexleri aşağıdaki gibi konumlandırın.:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu vertexi biraz MOVE ettim:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi şu polygonları seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Kabzayı modelledik ama bazı detaylar eksik kaldı. Silahın gerçeğine baktığınızda,kabzanın dışa doğru bombeli olduğunu görürsünüz.Bizim şu an yaptığımız ise düz görünüyor.o dışa doğru kabarmayı yapacağız şimdi.
Şu polygonları seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
EDITABLE POLY altında SOFT SELECTION bölümüne gidin ve aşağıdaki ayarları girin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Polygonları aşağıdaki gibi hareket ettirin.(Aynı işlemi,kabzanın öbür yanı için de uygulamayı unutmayın sakın)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi gerçeğe yakın oldu:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu polygonları seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
EDITABLE POLY altında SOFT SELECTION bölümüne gidin ve aşağıdaki ayarları girin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Polygonları aşağıdaki gibi hareket ettirin.(Aynı işlemi,kabzanın öbür yanı için de uygulamayı unutmayın sakın)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi gerçeğe yakın oldu:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
BÖLÜM 2 : ANA GÖVDEYİ MODELLEME
Ana gövdeyi de kabzada kullandığımız yöntemin aynısı ile modelledim.O yüzden onu anlatmama gerek yok ayrıca.Anlayıp anlamadığınızı test etmek içim o kısmı kendiniz modellemelisiniz.Böylece hem öğrenmiş olacaksınız,hem de kendinize güveniniz gelecek.
Ama silah modellerken asla unutmamanız gereken bir kural var:Tüm silahlar birden fazla parçadan oluşur..Bu yüzden modelleyeceğiniz silahın kaç parçadan oluştuğunu belirlemeli ve o parçaları ayrı ayrı modelleyip birleştirmelisiniz.Ben bu seferlik size bir kıyak çektim ve modellediğimiz silahı parçalara ayırdım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silahımızın ana gövdesi şudur:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Önce siz ana gövdeyi modelleyin sonra ona detaylar ekleyeceğiz..Benim modellediğim ana gövde şöyle bir şey oldu:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ana gövdeyi de kabzada kullandığımız yöntemin aynısı ile modelledim.O yüzden onu anlatmama gerek yok ayrıca.Anlayıp anlamadığınızı test etmek içim o kısmı kendiniz modellemelisiniz.Böylece hem öğrenmiş olacaksınız,hem de kendinize güveniniz gelecek.
Ama silah modellerken asla unutmamanız gereken bir kural var:Tüm silahlar birden fazla parçadan oluşur..Bu yüzden modelleyeceğiniz silahın kaç parçadan oluştuğunu belirlemeli ve o parçaları ayrı ayrı modelleyip birleştirmelisiniz.Ben bu seferlik size bir kıyak çektim ve modellediğimiz silahı parçalara ayırdım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silahımızın ana gövdesi şudur:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Önce siz ana gövdeyi modelleyin sonra ona detaylar ekleyeceğiz..Benim modellediğim ana gövde şöyle bir şey oldu:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Şimdi detayları ekleyelim.Aşağıdaki resme bakın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Gördüğünüz gibi kırmızıyla daire içine aldığım bölüm dışa doğru kavisli.Biz de şimdi kendi modelimizin o bölümünü dışa doğru kavisli yapacağız
Aşağıdaki gibi vertexleri hareket ettirterek dışa doğru kavis yapan bölümle eşleştiriyoruz.(yani Left viewportta aşağı doğru MOVE edin)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi aşağıdaki gibi MOVE edin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi,aşağıdaki gibi bir şey elde etmiş olmalısınız:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi de aşağıdaki içe doğru kavislenmeyi yapacağız.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki polygonu seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yine Aşağıdaki ayarlarla SOFT SELECTION u kullanın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi aşağıdaki gibi MOVE edin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Dikkatlice bakın ve vertexlerin eski haliyle yeni hali arasındaki farkı görmeye çalışın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ana gövdeyi modellemeyi bitirdik:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Eğer silahınızın şeklinden memnun olmadıysanız,istediğiniz görüntüyü elde edene kadar vertexlerle oynamaya devam edin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Gördüğünüz gibi kırmızıyla daire içine aldığım bölüm dışa doğru kavisli.Biz de şimdi kendi modelimizin o bölümünü dışa doğru kavisli yapacağız
Aşağıdaki gibi vertexleri hareket ettirterek dışa doğru kavis yapan bölümle eşleştiriyoruz.(yani Left viewportta aşağı doğru MOVE edin)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi aşağıdaki gibi MOVE edin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi,aşağıdaki gibi bir şey elde etmiş olmalısınız:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi de aşağıdaki içe doğru kavislenmeyi yapacağız.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki polygonu seçin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yine Aşağıdaki ayarlarla SOFT SELECTION u kullanın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şimdi aşağıdaki gibi MOVE edin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Dikkatlice bakın ve vertexlerin eski haliyle yeni hali arasındaki farkı görmeye çalışın.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ana gövdeyi modellemeyi bitirdik:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Eğer silahınızın şeklinden memnun olmadıysanız,istediğiniz görüntüyü elde edene kadar vertexlerle oynamaya devam edin
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Aynı yöntemle tetiği de modelleyin(picture).
TURBO SMOOTH uygulanmamış hali:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
TURBO SMOOTH uygulanmış hali:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
TURBO SMOOTH uygulanmamış hali:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
TURBO SMOOTH uygulanmış hali:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Horozu da aynı yöntemle modelleyin:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Şimdi silahın şu parçasını modelleyelim.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir chamfercylinder yaratın ve aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir chamfercylinder yaratın ve aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
BÖLÜM 3: ŞARJÖRÜ MODELLEME
Aşağıdaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silindir seçiliyken sağ tıklayın ve >HIDE UNSELECTED:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir chamfer cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
7 tane kopyasını alın ve ilk oluşturduğumuz silindirin etrafında aşağıdaki gibi konumlandırın
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ilk silindiri seçin(bu dakikadan itibaren onu ŞARJÖR diye sölicem.) Sağ tıklayın ve> HIDE SELECTION:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Chamfer cylinderlardan birini seçin.Sağ tıklayın ve CONVERT TO>convert it to editable poly:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
EDIT GEOMETRY altında ATTACH ın yanındaki kutucuğa tıklayın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
önce ALL düğmesine ,sonra da ATTACH düğmesine basın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silindir seçiliyken sağ tıklayın ve >HIDE UNSELECTED:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir chamfer cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
7 tane kopyasını alın ve ilk oluşturduğumuz silindirin etrafında aşağıdaki gibi konumlandırın
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ilk silindiri seçin(bu dakikadan itibaren onu ŞARJÖR diye sölicem.) Sağ tıklayın ve> HIDE SELECTION:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Chamfer cylinderlardan birini seçin.Sağ tıklayın ve CONVERT TO>convert it to editable poly:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
EDIT GEOMETRY altında ATTACH ın yanındaki kutucuğa tıklayın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
önce ALL düğmesine ,sonra da ATTACH düğmesine basın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Ekranın boş bir yerinde sağ tıklayın ve> UNHIDE ALL.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörü ve Chamfer cyliderı seçin.Sağ tıklayın ve> HIDE UNSELECTED:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağodaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
5 tane kopyasını oluşturun ve aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörü ve şarjörü çevreleyen chamfer cylinderları seçin:Sağ tıklayın ve> FREEZE SELECTION:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörün içinde konumlandırdığımız silindirlerden birini seçin ve> Convert it to editable poly:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörü ve Chamfer cyliderı seçin.Sağ tıklayın ve> HIDE UNSELECTED:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağodaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
5 tane kopyasını oluşturun ve aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörü ve şarjörü çevreleyen chamfer cylinderları seçin:Sağ tıklayın ve> FREEZE SELECTION:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörün içinde konumlandırdığımız silindirlerden birini seçin ve> Convert it to editable poly:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Aynı ATTACH işlemleri:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sağ tıklayın ve>UNFREEZE ALL:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörün içindeki silindirleri,şarjörü çevreleyen silindirlere attach edin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Artık tek parça oldular
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sağ tıklayın ve>UNFREEZE ALL:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörün içindeki silindirleri,şarjörü çevreleyen silindirlere attach edin
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Artık tek parça oldular
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
Silindir seçiliyken> Create>Compound Objects.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Boolean:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarları yapın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu düğmeye basın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ve şarjörün üzerine tıklayın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
UNHIDE ALL:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki giib konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörü modellemeyi bitirdik.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Boolean:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarları yapın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şu düğmeye basın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ve şarjörün üzerine tıklayın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
UNHIDE ALL:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki giib konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Şarjörü modellemeyi bitirdik.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Geri: TABANCA MODELLEME
SON BÖLÜM:
Namlu kısmını modellerken referans resmini önemsemedim ve hayalgücümden yaptım..
Aşağıdaki ayarlarla bir TUBE yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
MESHSMOOTH ya da TURBO SMOTH modifieri uygulayın
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Artık şu parçayı kolayca modelleyebilirsiniz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir chamfer cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silahımızı modellemeyi bitirdik.Şimdi öğrendiklerinizi pratik etmek için başka bir silahı aynı yöntemle modellemelisiniz
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Namlu kısmını modellerken referans resmini önemsemedim ve hayalgücümden yaptım..
Aşağıdaki ayarlarla bir TUBE yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
MESHSMOOTH ya da TURBO SMOTH modifieri uygulayın
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Artık şu parçayı kolayca modelleyebilirsiniz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki ayarlarla bir chamfer cylinder yaratın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aşağıdaki gibi konumlandırın:
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Silahımızı modellemeyi bitirdik.Şimdi öğrendiklerinizi pratik etmek için başka bir silahı aynı yöntemle modellemelisiniz
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ηιgнткιѕѕ- GenelModeratör
- Mesaj Sayısı : 182
Similar topics
» MP3 PLAYER MODELLEME
» YILBAŞI AĞACI modelleme
» ARABA KAPISI MODELLEME
» FotoĞraf Makİnesİ Modelleme
» JANT (modelleme+v-ray render)
» YILBAŞI AĞACI modelleme
» ARABA KAPISI MODELLEME
» FotoĞraf Makİnesİ Modelleme
» JANT (modelleme+v-ray render)
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz